Online έρευνα σχετικά με τη διδασκαλία ξένων γλωσσών σε ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες.
Η p-consulting.gr, διεξάγει στο πλαίσιο υλοποίησης του Ευρωπαϊκού έργου TuDors, online έρευνα στην Ελλάδα, για την καταγραφή δεδομένων που σχετίζονται με τη διδασκαλία ξένων γλωσσών σε ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες.
Στόχος της έρευνας είναι να συλλέξουμε όσες περισσότερες πληροφορίες, παραδείγματα καλών πρακτικών και μαθημάτων, στατιστικά, μέθοδοι, εμπόδια, προκλήσεις και προσεγγίσεις, είναι δυνατόν, σε σχέση με τη διδασκαλία σε ενήλικα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.
Όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα που θα συλλέξουμε θα ενσωματωθούν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πρόκειται να αναπτύξουμε για καθηγητές ξένων γλωσσών, και θα έχει ως στόχο την εκπαίδευσή τους σε θέματα που σχετίζονται με την εκμάθηση ξένων γλωσσών σε ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες.
Η έρευνα είναι ανοιχτή, δημόσια και απευθύνεται σε όλους όσοι ασχολούνται με την εκμάθηση ξένων γλωσσών είτε ως καθηγητές, εκπαιδευτές, εκπρόσωποι φροντιστηρίων ή/και εκπαιδευτικών οργανισμών.
Διεξάγεται, δε, ταυτόχρονα σε Ελλάδα, Ιταλία, Ρουμανία, Κύπρο, Ισπανία, Σλοβενία και Ιρλανδία, από τους αντίστοιχους εταίρους του έργου σε κάθε χώρα.
Το ερωτηματολόγιο της έρευνας είναι διαθέσιμο σε δύο γλώσσες, στα Αγγλικά και στα Ελληνικά και οι ενδιαφερόμενοι/νες μπορούν να συμμετέχουν επιλέγοντας όποια από τις δύο γλώσσες επιθυμούν.
- Για να συμμετέχετε στην έρευνα, συμπληρώνοντας το αγγλικό ερωτηματολόγιο πατήστε εδώ.
- Για να συμμετέχετε στην έρευνα, συμπληρώνοντας το ελληνικό ερωτηματολόγιο πατήστε εδώ.
Μείνετε συντονισμένοι για να ενημερώνεστε διαρκώς για τα νέα του TuDOrs και τις συνεχείς δράσεις μας,
από τη Web platform του έργου, το Facebook και το Twitter