Το έργο
Το e-VET4AI, είναι ένα έργο που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2, διάρκειας 24 μηνών. Η σύμπραξη του έργου αποτελείται από εφτά (7) φορείς, πέντε (5) διαφορετικών χωρών (γνωρίστε τους εταίρους εδώ!). Στόχος του έργου είναι:
- Η υποστήριξη των εκπαιδευτών, σε μαθήματα κατάρτισης για μηχανικούς, για την ανάπτυξη νέων ψηφιακών δεξιοτήτων.
- Η δημιουργία αισθήματος αυτοπεποίθησης στη χρήση νέων μεθοδολογιών διδασκαλίας.
Πως θα επιτευχθεί ο στόχος;
Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του e-VET4AI, οι εταίροι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν τα παρακάτω ψηφιακά εργαλεία:
- Εργαλείο αυτό-αξιολόγησης για την επάρκεια ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτών (e-VET SAT).
- Ψηφιακή πλατφόρμα και εφαρμογή (e-VETrainers Platform and App).
- Μοντέλο εκπαίδευσης e-VET4AI (e-VET4AI TM).
Η πορεία του έργου μέχρι σήμερα
Το έργο ξεκίνησε την πορεία του το Νοέμβριο του 2021 και θα ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2023. Από την έναρξη υλοποίησής του, μέχρι και σήμερα, οι εταίροι συναντιούνται online μια φορά το μήνα προκειμένου να δημιουργήσουν τα παραπάνω ψηφιακά εργαλεία.
Με την έναρξη της υλοποίησής του, η p-consulting.gr, ξεκίνησε και ολοκλήρωσε, πριν το Δεκέμβριο του 2021, την ιστοσελίδα του έργου (διαθέσιμη εδώ) η οποία είναι πλέον διαθέσιμη σε 6 γλώσσες (Αγγλικά, Ελληνικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά και Γαλλικά). Για την εξωστρέφεια του έργου προχώρησε επίσης στη δημιουργία αφίσας και τρίπτυχου (διαθέσιμα εδώ). Τέλος, δημιούργησε σελίδες σε Facebook και LinkedIn, προκειμένου να διαδώσει τόσο το στόχο όσο και τα αποτελέσματα του έργου.
Για το εργαλείο αυτό-αξιολόγησης (e-VET SAT), oι εταίροι διοργανώσαν το Μάρτιο του 2022, μια διαδικτυακή συνάντηση εργασίας με την Αναστασία Οικονόμου, συντονίστρια του εργαλείου SELFIE for TEACHERS, προκειμένου να εμβαθύνουν, στον τομέα της Ψηφιακής Επάρκειας των εκπαιδευτών.
Η σύμπραξη του έργου έχει ήδη επιλέξει το κατάλληλο λογισμικό που θα υποστηρίξει το Εργαλείο Αυτό-αξιολόγησης. Επιπλέον, οι εταίροι συστήσαν Ομάδες Εργασίας, συνεντεύξεις με δασκάλους ή εκπαιδευτές ΕΕΚ, για να δουν τις επιπτώσεις του Covid-19, σε επίπεδο εκπαίδευσης, όπως τα ψηφιακά κενά των εκπαιδευτών και τις ψηφιακές λύσεις που υιοθετήθηκαν.
Για την Ψηφιακή πλατφόρμα και εφαρμογή (e-VETrainers Platform and App), οι εταίροι πραγματοποίησαν διαδικασία συγκριτικής αξιολόγησης, με σκοπό να καταλάβουν ποια είναι η κατάλληλη τεχνολογία, για την ανάπτυξή τους. Αφού η σύμπραξη κατέληξε στην κατάλληλη τεχνολογία, πλέον προχωρούν στην ανάπτυξη του περιεχομένου της, το οποίο και θα ολοκληρωθεί με τη μετάφρασή του, στις γλώσσες των εταίρων το επόμενο διάστημα.
Τον Ιούνιο του 2022, οι εταίροι του έργου συνέταξαν το πρώτο ενημερωτικό δελτίο (Newsletter) για το έργο. Το Newsletter, μεταφράστηκε στις γλώσσες των εταίρων και οι φορείς, το κοινοποίησαν στο δίκτυo επαφών και συνεργατών τους. Το newsletter έχει κοινοποιηθεί σε πάνω από 50 φορείς/οργανισμούς, από κάθε εταίρο ξεχωριστά. Συνεπώς σε πάνω από 350 φορείς/οργανισμούς σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Το Σεπτέμβριο του 2022, οι εταίροι συναντιούνται πρώτη φορά δια ζώσης, στη χώρα των Βάσκων, στην Ισπανία. Οι εταίροι βρέθηκαν στο Zarautz, για να πραγματοποιήσουν τη διήμερη συνάντησή τους, 15 και 16 Σεπτέμβριου, φιλοξενούμενοι από τον οργανισμό HETEL.
Το διήμερο της συνάντησης, οι εταίροι έθεσαν τις αρμοδιότητες και το χρονοδιάγραμμα για την επιτυχή υλοποίηση του έργου. Οι εταίροι συζήτησαν αναλυτικά για όσα όλα έχουν γίνει μέχρι και σήμερα και έθεσαν το θέμα του περιεχομένου της πλατφόρμας. Πριν τη λήξη της συνάντησης, οι εταίροι συμφώνησαν ως προς τα περιεχόμενα και τη δομή της πλατφόρμας. Επιπλέον, τέθηκαν οι αρμοδιότητες και τα deadlines, προκειμένου να προχωρήσει η δημιουργία της από την p-consulting.gr. Τέλος, οι εταίροι συζήτησαν για τα επόμενα βήματα, την εξωστρέφεια του έργου και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το on-line meeting περίπου στα μέσα του Οκτώβρη.
Το έργο μας, προχωράει δυναμικά!
Μάθε περισσότερα εδώ!