Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον και προσχολική αγωγή

Η ιλιγγιώδης εξέλιξη των δυνατοτήτων που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία σε όλους τους τομείς της σύγχρονης ζωής, συμπαρασύρει την απαίτηση ένταξης της προσχολικής αγωγής και φροντίδας στο νέο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον και τα οφέλη που προσφέρει. Από την μια, η ανάγκη ενίσχυσης των γνώσεων και των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών για να ανταποκριθούν στη νέα εποχή και τις απαιτήσεις της, και από την άλλη, η ανάγκη δημιουργίας σύγχρονων μεθόδων ενεργοποίησης των παιδιών στο να διευρύνουν την αντίληψή τους για το περιβάλλον τους, τη γλώσσα τους και τον τρόπο σκέψης τους, ειδικότερα όταν προέρχονται από ευάλωτα περιβάλλοντα, αλλά όχι μόνο.

Digital ECEC – Το έργο

Σε αυτές τις προκλήσεις στοχεύει να ανταποκριθεί  το έργο Erasmus+ ΚΑ2 Digital ECEC. Είναι ένα έργο  διάρκειας 24 μηνών, και υλοποιείται από έξι εταίρους από τη Λιθουανία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα, και μπορείτε να τους δείτε εδώ.  Σκοπός του είναι να ενισχύσει τις ικανότητες των εκπαιδευτικών της Προσχολικής Αγωγής και Φροντίδας να παράγουν νέες γνώσεις, να τους υποστηρίξει στην ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου μεταξύ των Ευρωπαϊκών κοινοτήτων της Προσχολικής Αγωγής, και να παρέχει καινοτόμους τρόπους ενίσχυσης και αξιοποίησης των ψηφιακών δεξιοτήτων τους, για τη δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου.

Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον και προσχολική αγωγή

Τα αποτελέσματα του Digital ECEC

Το έργο προσβλέπει στην βελτίωση της ψηφιοποίησης του συγκεκριμένου τομέα, αναπτύσσοντας:

  • Ψηφιακό ευρετήριο καλών πρακτικών ψηφιακών δραστηριοτήτων από όλη την Ευρώπη,
  • Online εκπαιδευτική πλατφόρμα και Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς προσχολικής Αγωγής, για την δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου και animation
  • Πλαίσιο διασφάλισης ποιότητας για την αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο τα ψηφιακά εργαλεία και οι πόροι, επηρεάζουν τις 5 Ευρωπαϊκές Αρχές Ποιότητας.

Ευρετήριο καλών πρακτικών

ΟΙ εταίροι που υλοποιούν το έργο, ένας εκ των οποίων και η p-consulting.gr, έχουν ήδη αναπτύξει ένα ψηφιακό ευρετήριο καλών πρακτικών ψηφιακών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για την προσχολική αγωγή, από τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούνται, καθώς και από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως το Βέλγιο, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Πολωνία και άλλες. Περισσότερες από 20 πρακτικές είναι διαθέσιμες και παρουσιάζονται αναλυτικά στον ιστότοπο του έργου εδώ.

Μείνετε συντονισμένοι/ες για περισσότερα.

Scroll to Top