Hvet- Έρευνα στα πλαίσια διαμόρφωσης διαγνωστικού εργαλείου για την Υβριδική Εκπαίδευση

Ένα από τα παραδοτέα του έργου hvet παίρνει την τελική του μορφή μετά από την έρευνα που διεξήχθη σε 5 χώρες και εκατοντάδες καθηγητές, εκπαιδευτικούς δομών ΕΕΚ. Δεν είναι άλλο από το δωρεάν διαγνωστικό εργαλείο που θα ερευνά τις ικανότητες των εκπαιδευτικών να δημιουργούν και να διενεργούν μαθήματα υβριδικής μορφής δηλαδή ταυτόχρονη δια ζώσης και εξ αποστάσεως μάθησης.

Οι ειδικοί του έργου δημιούργησαν μια έρευνα σε μορφή ερωτηματολογίου που απευθύνθηκε σε εκπαιδευτικούς της Πολωνίας, Ελλάδας, Κύπρου, Πορτογαλίας και Τουρκίας που εργάζονται σε δομές ΕΕΚ με σκοπό να κατανοήσουν το επίπεδο ετοιμότητας των εν λόγω εκπαιδευτικών στη διεξαγωγή υβριδικών μαθημάτων. Αναλύοντας τον όρο υβριδικό εκπαιδευτικό περιβάλλον θα λέγαμε πως πρόκειται για μια τάξη που απαρτίζεται από μαθητές που λαμβάνουν οδηγίες δια ζώσης και από μαθητές που λαμβάνουν οδηγίες εξ αποστάσεως την ίδια στιγμή και όλοι συνεργάζονται μεταξύ τους.

Με την έρευνα αυτή καταφέραμε να συλλέξουμε τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονταν έτσι ώστε να δώσουμε στο διαγνωστικό εργαλείο την τελική του μορφή. Σύντομα θα είμαστε πάλι κοντά σας για να παρουσιάσουμε τόσο το εργαλείο όσο και τα υπόλοιπα αποτελέσματα του hvet.

Scroll to Top