Την ώρα που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, αυτήν ακριβώς τη στιγμή, στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, 10 άνθρωποι από διάφορες γωνιές της Ευρώπης δίνουν σάρκα και οστά σε ένα πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο πρόγραμμα Erasmus+ : το iLearn4Health είναι γεγονός!
Το iLearn4Health στοχεύει στην παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης σε θέματα υγείας, σε μαθητές Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδεύοντας παράλληλα τους δασκάλους πάνω σε πρωτοποριακές μεθόδους διδασκαλίας, καθώς και στην μέθοδο DGBL. Το Digital Game-Based Learning (DGBL) είναι μία πρωτοποριακή μέθοδος διδασκαλίας, εφαρμόσιμη στην τάξη, αλλά και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αν η παραπάνω μέθοδος σας είναι άγνωστη, μην ανησυχείτε, έρχονται λεπτομέρειες σύντομα!
Σκοπός του έργου
Οι 10 εκπρόσωποι των 8 συμμετεχόντων οργανισμών κατέφθασαν στην Πάτρα με κάθε δυνατό τρόπο και μέσο από Κύπρο, Ρουμανία, Πολωνία, Ισπανία, ενώθηκαν μαζί μας και με το Πανεπιστήμιο Πατρών, με σκοπό το 2-μερο meeting του iLearn4Health, όπου θα αναλυθούν οι στόχοι και οι δραστηριότητες του προγράμματος. Ο βασικός κορμός του έργου χωρίζεται σε τρεις διακριτούς πυλώνες:
- Η ανάπτυξη μιας επιστημονικής οπτικής για την υγεία, από μαθητές και εκπαιδευτικούς.
- Σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο θα δώσει την δυνατότητα σε δασκάλους να παρέχουν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση, πάνω σε ζητήματα που αφορούν την υγεία.
- Η προώθηση της Ψηφιακής Εκπαίδευσης μέσω Βίντεο-Παιχνιδιών (Digital Game-Based Learning – DGBL).
Κατά την διάρκεια του 2-μερου meeting, θα συζητηθούν και θα αναλυθούν, οι στόχοι του προγράμματος, οι δραστηριότητές του, τα παραδοτέα που θα προκύψουν, πρακτικές και τρόποι που οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερωθούν και θα έρθουν σε επαφή με το πρόγραμμα, τυχόν ρίσκα και κίνδυνοι, καθώς και τα επόμενα βήματα της σύμπραξης.
Παραδοτέα
- Ανάπτυξη Ηλεκτρονικού Διαγνωστικού Εργαλείου με σκοπό την ανάλυση της αποτελεσματικότητας της μεθόδου DGBL, στην εκπαίδευση παιδιών.
Το Διαγνωστικό Εργαλείο, θα έχει ως στόχο τον ορισμό των παραγόντων, οι οποίοι επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της μεθόδου DGBL, στην εκπαίδευση νέων.
- Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια’ για την προώθηση ζητημάτων Δημόσιας Υγείας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών, εκπαιδευτικών παιχνιδιών, ως κομμάτι της πλατφόρμας DGBL. Τα 6 παιχνίδια που θα δημιουργηθούν, θα σχετίζονται με θέματα που αφορούν την υγεία στην εκπαίδευση, αλλά και ευρύτερα.
- Διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, για την προώθηση της Υγείας στην εκπαίδευση, μέσω της μεθοδολογίας DGBL.
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα απευθύνεται σε δασκάλους και φοιτητές που απασχολούνται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και απόφοιτους τμημάτων Εκπαιδευτικών Επιστημών.
Η σύμπραξη
Στο έργο συμμετέχουν οι παρακάτω οργανισμοί:
- University of Patras – Ελλάδα
- p-consulting.gr – Ελλάδα
- COMCY – Κύπρος
- Agia Napa Primary School – Antoni Tsokkou – Κύπρος
- FSLI – Ρουμανία
- OIC Poland Foundation – Πολωνία
- Centro San Viator – Ισπανία
- Errotu – Ισπανία
Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για αυτή την συνάντηση, καθώς και για το ίδιο το έργο!
Μείνετε συντονισμένοι! Έρχεται καταιγισμός νέων!