Τα κοινωνικά δίκτυα σαν εργαλείο
Αν κοιτάξει κάποιος αναδρομικά την ιστορία της επιχειρηματικότητας, θα παρατηρήσει ότι οι οργανισμοί που κατάφεραν να ξεχωρίσουν και να επιβιώσουν από τον ανταγωνισμό, είναι και αυτοί που υιοθετούσαν γρηγορότερα τις νέες τάσεις και τα καινούρια εργαλεία.
Και πιο συγκεκριμένα, τα διαδικτυακά εργαλεία οργάνωσης και ανάπτυξης μιας εταιρίας.
Η σύγχρονη γενιά επιχειρηματιών, πιστεύει στα τεχνολογικώς προηγμένα εργαλεία και πιο συγκεκριμένα στα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία είναι ίσως και τα πιο δημοφιλή. Ανεξάρτητα από το πόσο δημιουργικό είναι το επιχειρηματικό μοντέλο μιας εταιρίας, πρέπει να στέλνει το σωστό μήνυμα σε ένα στοχευμένο κοινό. Αυτό, μπορεί να επιτευχθεί με σχετική ευκολία όταν γίνεται χρήση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. Ο συγκεκριμένος τρόπος προσέγγισης των καταναλωτών δεν είναι μόνο καινοτόμος, αλλά προσφέρει και πολύ καλά αποτελέσματα. Ο αντίκτυπος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στην ανάπτυξη των νεοσύστατων επιχειρήσεων είναι τόσο έντονος, που έχει υιοθετηθεί ως η κύρια πηγή επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό.
Κάποια παραδείγματα τα οποία έχουν αποδειχθεί “συνταγές επιτυχίας”, παραθέτονται παρακάτω:
Viral:
Μην φοβάστε τη χρήση του όρου viral. Είναι στην πραγματικότητα ένας όρος που χρησιμοποιείται για την ταχύτατη εξάπλωση του περιεχομένου ενός ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Είτε πρόκειται για το Twitter, το Facebook, το LinkedIn ή το Instagram, θα πρέπει πάντα να ενημερώνετε την επίσημη σελίδα κοινωνικών μέσων της εταιρίας σας σε τακτική βάση. Θα πρέπει πάντα να γίνεται επιλογή δημοφιλών θεμάτων ώστε να δημιουργηθεί μια σύνδεση με το κοινό.
SEO:
Η βελτιστοποίηση της εύρεσης μιας επιχείρησης μέσω των μηχανών αναζήτησης, είναι μια πράξη που επιβάλλει την προσαρμογή του ιστότοπου της, σύμφωνα με τις οδηγίες της συγκεκριμένης μηχανής αναζήτησης. Αν ενσωματώσετε αυτό το στοιχείο στα κοινωνικά μέσα, τότε η χρήση των σωστών λέξεων-κλειδιών μπορεί να φέρει περισσότερους χρήστες στην ιστοσελίδα. Οι λέξεις-κλειδιά και τα κοινωνικά μέσα, δημιουργούν ένα εξαιρετικά συναρπαστικό περιεχόμενο. Αυτό αυξάνει περαιτέρω τις προοπτικές απόκτησης περισσότερων υποψήφιων πελατών.
Υπάρχουν βασικά στοιχεία που μπορούν να καθορίσουν το ύφος, το στυλ και το περιεχόμενο της επιχείρησή σας. Έτσι μπορείτε να εφαρμόσετε την τεχνική tagging! Οι ετικέτες (#hashtags), μπορούν να περιλαμβάνουν λέξεις-κλειδιά, οντότητες ή και άτομα, αλλά θα πρέπει να είναι σχετικές και να συμπληρώνουν την επιχείρησή σας.
Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ‘Social Media’ έχουν αποδείξει την αξία τους τα τελευταία χρόνια και έχουν φανεί πραγματικά αντάξια των περιστάσεων. Είναι ένα σύγχρονο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, με το οποίο μπορούν να μειώσουν τα κόστη τους και να αυξήσουν την απήχησή τους στο κατάλληλο κοινό.
Πρέπει λοιπόν κάθε επιχείρηση, να έχει ενεργά και αντιπροσωπευτικά κοινωνικά δίκτυα.
Ε.Λ. & Α.Π.