Our team
The most significant essence of our company is our team. Check on our people and don’t hesitate to contact us and meet each other…
The most significant essence of our company is our team. Check on our people and don’t hesitate to contact us and meet each other…
Η Χαριτίνη-Μαρία είναι οικονομολόγος, κάτοχος 2 πτυχίων Α.Ε.Ι. στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στα Οικονομικά, με μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση προγραμμάτων η οποία έχει αποκτηθεί από την ενασχόλησή της με ένα μεγάλο αριθμό εθνικών και διεθνών συνεταιριστικών έργων, είτε ως συντονιστής είτε ως εταίρος για περισσότερα από 16 χρόνια. Ιδιαίτερα ενεργή συμμετοχή στον τομέα του προσβάσιμου τουρισμού στον οποίο είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος και συγκεκριμένα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Τουρισμού. Έχει πολλές διασυνδέσεις με τοπικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις, όπως Περιφέρειες, Εμπορικά Επιμελητήρια, Οικονομικά Επιμελητήρια και του Τοπικού Εθνικού Τουριστικού Οικονομικού Περιβάλλοντος. Επίσης, είναι καθηγήτρια ενηλίκων με περισσότερες από 3.300 ώρες εμπειρίας πάνω στη μικτή και τη διαδικτυακή εκπαίδευση, ιδιαιτέρως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και σε ανέργους. Ασχολήθηκε με τη διαχείριση ενός μεγάλου αριθμού έργων, είναι εκπαιδευμένη ως αξιολογητής, δημιουργός διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού κυρίως για μικρές επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης καινοτομιών και της αγροτικής ανάπτυξης, ερευνήτρια, σχεδιάστρια προγραμμάτων σπουδών. Η Χαριτίνη-Μαρία έχει πολύ μεγάλη εμπειρία στη διοίκηση και τη συμβουλευτική, ειδικά στις υπό-σύσταση και τις υφιστάμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και πολυετή εμπειρία (περίπου 15 χρόνων) σε οργανισμούς για άτομα με ειδικές ανάγκες ως διευθύντρια στον τομέα των συγχρηματοδοτούμενων έργων από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την ελληνική πολιτεία και ως διευθύντρια σε ειδικό κέντρο για την κοινωνική και επαγγελματική ενσωμάτωση ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Κατέχει πτυχίο Μαθηματικού από το Πανεπιστήμιο Πατρών, έχει καλή γνώση στην ανάπτυξη πληροφορικών συστημάτων ειδικότερα σε WEB2.0 εφαρμογές. Με περισσότερα από 16 χρόνια εμπειρίας στην καινοτόμα επιχειρηματικότητα και στη συμβουλευτική πληροφοριακών συστημάτων αποκτώντας γνώσεις σχετικά με τις ψηφιακές πωλήσεις, τη διαφήμιση και άλλες εφαρμογές του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, χρησιμοποιώντας μεθόδους που προσφέρονται από τις νέες τεχνολογίες και την πληροφορική. Εξειδικευμένη εμπειρία στα πληροφοριακά συστήματα μέσω της διαδικτυακής ανάπτυξης εφαρμογών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Δημιουργός εκπαιδευτικών αντικειμένων που σχετίζουν την τεχνολογία με την επιχειρηματικότητα και την εκπαίδευση. Μέλος σε ομάδες εργασίας του CEDEFOP που έχουν να κάνουν με την τεχνολογία. Παράλληλα συμμετέχει διαρκώς σε πολλά συνέδρια για τις ανάγκες εκπαίδευσης που θα εμφανιστούν στην Ευρώπη με την νέα εποχή της μηχανοτρονικής επανάστασης και σε στενή επαφή με την Βασκική κυβέρνηση για αυτό το αντικείμενο. Μιλά άπταιστα αγγλικά και ιταλικά και έχει βασικές γνώσεις ισπανικών και γερμανικών. Είναι εθνικός αντιπρόσωπος στον EfVET για την Ελλάδα από το 2013, ένα ευρωπαϊκό forum για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση με περισσότερα από 4.000 μέλη σε όλη την Ευρώπη. Κατέχει επίσης μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο). Με σημαντική εμπειρία στη διαχείριση εθνικών και διακρατικών προγραμμάτων από το South East Europe μέχρι το Erasmus+ και το ΕΣΠΑ είναι όσο αποτελεσματικός χρειάζεται. Το επιχειρηματικό και επικοινωνιακό του υπόβαθρο στη διαχείριση και την καθοδήγηση νεοφυών και υφιστάμενων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ανέργων εγγυάται την επιτυχία στα πρώτα τους βήματα στον επιχειρηματικό στίβο. Οικονομική διαχείριση ευρωπαϊκών συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων σε τομείς όπως η εξωστρέφεια ΜΜE, η νεανική επιχειρηματικότητα και η αγροτική ανάπτυξη. Είναι σύμβουλος σε κοινωνική επιχείρηση και σε πολλά προγράμματα κατάρτισης.
Ο Alfredo Garmendia έχει πτυχίο φιλοσοφίας και αγγλογερμανικών σπουδών. Με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας, έχει συνδυάσει με επιτυχία τους ρόλους του ως δάσκαλος και καθηγητής για νέους μαθητές από μειονεκτούντα περιβάλλοντα με την εργασία του ως διαχειριστής έργων για πρωτοβουλίες της Ε.Ε., συνδυάζοντας δύο από τα μεγαλύτερα πάθη του. Τα τελευταία 8 χρόνια εργάζεται με πλήρη απασχόληση ως διαχειριστής διεθνών έργων. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Alfredo έχει ηγηθεί διαφόρων πρωτοβουλιών στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, καλύπτοντας τη νεολαία, τη σχολική εκπαίδευση, την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ), την εκπαίδευση ενηλίκων και την τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και άλλα προγράμματα όπως το AMIF. Η εκτεταμένη εμπειρία του σε προγράμματα της Ε.Ε. έχει συμβάλει καθοριστικά στη δημιουργία ισχυρών δικτύων σε όλη την Ευρώπη και την Αφρική. Ως διαχειριστής και συντονιστής έργων, έχει επιβλέψει αξιόλογα έργα, όπως το SAAM (Supporting Alliance for African Mobility), ένα πιλοτικό πρόγραμμα κινητικότητας ΕΕΚ για την Αφρική. Η πρωτοβουλία αυτή έφερε σε επαφή 19 αφρικανικούς εταίρους και 17 ευρωπαίους εταίρους, οι οποίοι συνεργάστηκαν επί τέσσερα χρόνια για την ανάπτυξη προγραμμάτων ανάπτυξης ικανοτήτων σε τομείς όπως η μηχανική, η γεωργία και η φιλοξενία. Ο Alfredo έδινε πάντα ιδιαίτερη προσοχή σε άτομα με λιγότερες ευκαιρίες και είναι ειδικός στη διαχείριση σχεδίων κινητικότητας για μειονεκτούντα άτομα, εξασφαλίζοντας την πρόσβασή τους σε ευκαιρίες εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης.
Η Αγγελική Ανζτουλάτου είναι Πολιτικός Μηχανικός ΤΕ, κάνοντας μεταπτυχιακό στον τομέα της Διασφάλισης Ποιότητας και Τεχνολογίας, στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Η δεκαετής εμπειρία στη σύνταξη και την επιθεώρηση συστημάτων διασφάλισης ποιότητας, της δίνει τη δυνατότητα να καταγράφει τις ιδιαιτερότητες και να εντοπίζει τα προβλήματα μίας επιχείρησης. Έπειτα από ανάλυση και αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης, να παρέχει συμβουλές βελτίωσης και ενδυνάμωσης μιας επιχείρησης. Είναι συνεπής, πειθαρχημένη και πιστεύει στον όρο συνεργάτης (συν – αποφασίζουμε) και έτσι αντιμετωπίζει τους πελάτες. Στόχος της είναι να προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες, βέλτιστες λύσεις υψηλής ποιότητας, επιζητώντας την επιτυχία. Η πολυετής εμπειρία της στη διαχείριση έργων (δημόσιων και ιδιωτικών) την οδηγεί στη σύνταξη ρεαλιστικών χρονοδιαγραμμάτων τα οποία αποτελούν τη βάση για τη μέτρηση της χρονικής περιόδου και της παρακολούθησης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του έργου. Στόχος της είναι να φέρει σε αρμονία τις διαδικασίες, το χρονοδιάγραμμα και τον προϋπολογισμό του έργου τα οποία θεωρεί ότι είναι από τα βασικότερα εργαλεία διοίκησης του, για την επίτευξη του στόχου.
Ο Τάσος Κωνσταντακόπουλος είναι web developer με πτυχίο στην επιστήμη των υπολογιστών και μεταπτυχιακό στη μηχανική λογισμικού. Η εξειδίκευσή του στη μηχανική λογισμικού του δίνει τη δυνατότητα να αναλύει, σχεδιάζει, υλοποιεί και συντηρεί κάθε είδους λογισμικό. Έχει εμπειρία στην κατασκευή ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων, όπως επίσης και στη δημιουργία πλατφορμών εκπαίδευσης. Επίσης, έχει προϋπηρεσία στον τομέα του ΙΤ, στη διαχείριση server αλλά και στην τεχνική υποστήριξη. Από το 2014 έχει συμμετάσχει σε αρκετά εθνικά, συγχρηματοδοτούμενα και ευρωπαϊκά προγράμματα στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και της υγείας. «Μιλάει» αρκετές γλώσσες (προγραμματισμού…), του αρέσει να ασχολείται με τις νέες τεχνολογίες και έχει πιστοποιημένες γνώσεις στην κυβερνοασφάλεια και στη χρήση Linux συστημάτων.
Ο Βασίλης Κυριακόπουλος, είναι Μηχανικός Πληροφορικής Τ.Ε., με ειδίκευση στα δίκτυα και τις τηλεπικοινωνίες. Κάνει μεταπτυχιακό στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με εξειδίκευση στις Τεχνολογίες Ευφυών Συστημάτων Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Έχει πολυετή εργασιακή εμπειρία στη διαχείριση δικτύων, στην ανάπτυξη εφαρμογών android, το web design και τον χαρακτηρίζουν οι καλλιτεχνικές του ανησυχίες στο κομμάτι των γραφιστικών τεχνών. Του αρέσει να διευρύνει τους ορίζοντές του σε διαφορετικούς τομείς της πληροφορικής και να «παντρεύει» τις γνώσεις του μηχανικού με την καλλιτεχνική του φύση. Είναι πεισματάρης στη δουλειά του και βρίσκεται σε μία διαρκή αναζήτηση της λύσης του εκάστοτε προβλήματος που βρίσκεται πάντα «εκεί έξω…».Γαλουχημένος αθλητικά στα μπασκετικά court από μικρή ηλικία, γνωρίζει τη δύναμη της ομάδας και πιστεύει ότι στο πνεύμα της ομαδικότητας και της συνεργασίας, επιτυγχάνονται όλοι οι στόχοι. Η μεταγραφή του στην ομάδα της p-consulting, του έθεσε καινούργιου στόχους.
Η Τζένη Αναστασοπούλου είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ και γνωρίζει άπταιστα Αγγλικά, Γαλλικά και έχει βασικές γνώσεις Ιταλικών. Ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα στον εργασιακό χώρο ως ερευνήτρια στο ΕΛΙΑΜΕΠ (Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής) για να συνεχίσει σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης στα τμήματα Εθνικών και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων. Μεταπήδησε στον τραπεζικό χώρο, στον οποίο σημείωσε μια πορεία 24 χρόνων αναλαμβάνοντας για πάνω από μία 15ετία θέσεις ευθύνης και φθάνοντας στο επίπεδο του Director διαχειριζόμενη πελάτες, επιχειρήσεις, προσωπικό και εμπορικά αποτελέσματα. Κάνοντας στροφή στον επαγγελματικό της βίο και έχοντας στη φαρέτρα της συσσωρευμένη εμπειρία, επαγγελματισμό, έντονη εξωστρέφεια αλλά και την διάθεση για νέες προκλήσεις προστέθηκε στην ομάδα της π αναλαμβάνοντας το ρόλο του project manager ενδυναμώνοντας το επαγγελματικό της όραμα. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της διακρίνεται η διαρκής αναζήτηση νέων προκλήσεων, συνδυάζοντας την αίσθηση του επαγγελματισμού με την επιθυμία για διαρκή ανάπτυξη και προσωπική εξέλιξη.
Η Έφη Σκουλίδη είναι πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων, με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Τραπεζική. Έχει εργαστεί ως διοικητική υπάλληλος σε διάφορες επιχειρήσεις και 18 χρόνια στον τραπεζικό κλάδο. Η άμεση επαφή με το κοινό, τη βοήθησε να αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών και στην αντιμετώπιση καταστάσεων που απαιτούν άμεση και αποτελεσματική επίλυση. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων και ημερίδων, με θέμα το management και τη διαχείριση πελατών. Κυρίως, όμως, γνωρίζει πως όταν λειτουργούμε σαν ομάδα όλοι οι στόχοι επιτυγχάνονται και όλα τα προβλήματα αντιμετωπίζονται! Στην p-consulting.gr ασχολείται με τη διαχείριση ευρωπαϊκών έργων της εταιρείας, ως EU Project Manager.
Η Μαχρίνα Δημοπούλου, είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων, του Πανεπιστημίου Πατρών, από το οποίο έχει λάβει και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (INTEGRATED MASTER).
Πριν την ολοκλήρωση των σπουδών της ξεκίνησε να εργάζεται ως προσωπικό Διοικητικής υποστήριξης. Τα επόμενα έξι χρόνια, θέλοντας να περάσει από τη θεωρία στην πράξη των σπουδών της, τη βρίσκουν να εργάζεται σε λογιστικό γραφείο, συγκεντρώνοντας έτσι όλες τις απαραίτητες οικονομικές γνώσεις για τις επιχειρήσεις του σήμερα. Γνωρίζει Αγγλικά και Γαλλικά και είναι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου από το 2015. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έως και σήμερα, παρακολουθεί ημερίδες και σεμινάρια, προκειμένου να ενισχύσει τις γνώσεις της σε διαφόρους τομείς, όπως η επιχειρηματικότητα, το ψηφιακό marketing, της δια βίου μάθησης κ.α.
Στην p-consulting.gr, ξεκίνησε αναλαμβάνοντας το Τμήμα Επιχειρήσεων και των Εθνικών Έργων, εξελίσσοντας νέες επιχειρηματικές ιδέες και συμβάλλοντας στον εκσυγχρονισμό διαφόρων επιχειρήσεων. Έχοντας αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία και με την αδιάκοπη επιθυμία να μάθει περισσότερα και να εξελιχθεί, αργότερα μεταπήδησε στο Τμήμα Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, όπου πλέον δραστηριοποιείται δυναμικά στην ανάπτυξη, υλοποίηση και συντονισμό των ευρωπαϊκών έργων που υλοποιεί η p-consulting.gr
Η Χαρά Στασινοπούλου είναι μετά-δευτεροβάθμια διπλωματούχος στη Μετάφραση και τη Διερμηνεία της Αγγλικής γλώσσας καθώς και κάτοχος επάρκειας και άδειας διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας ως ξένη γλώσσα, έχει πολυετή εμπειρία στην μετάφραση κειμένων από και προς τα αγγλικά ενός ευρέος και πολύ-επίπεδου φάσματος αντικειμένων, και ταυτόχρονα στη διδασκαλία σε μαθητές και ενήλικες. Παράλληλα απέκτησε επαγγελματική εμπειρία στη διοικητική υποστήριξη στελεχών εταιρειών και στην παροχή υπηρεσιών. Το 2019 αποφοίτησε από το Τμήμα Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος & Νέων Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Πατρών με κατεύθυνση στην Διαχείριση Πολιτισμικών Πόρων και εργάστηκε ως εθελόντρια σε Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό ως Διαχειρίστρια προγραμματισμού, παραγωγής & επικοινωνίας εκπαιδευτικών εκδηλώσεων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στην επιχειρηματικότητα με προσανατολισμό στους νέους και στις γυναίκες. Η Χαρά Στασινοπούλου οραματίζεται μια Ευρωπαϊκή Ένωση συμπεριληπτική, δημοκρατική και πολιτισμικά πρωτοπόρο καθώς και την υλοποίηση των 17 Παγκόσμιων Στόχων Αειφόρου (Βιώσιμης) Ανάπτυξης ως μονόδρομου για την επιβίωση και την ευημερία του πλανήτη. Πιστεύει ολόψυχα «…στην ιστορία που γράφουν οι παρέες (ομάδες)…» εντάχθηκε με ενθουσιασμό στην ομάδα της p-consulting στον τομέα της ανάπτυξης, υλοποίησης και συντονισμού των ευρωπαϊκών έργων που αναλαμβάνει η εταιρεία.
Η Χριστίνα Κεφάλα είναι απόφοιτος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με πολυετή εμπειρία ως καθηγήτρια Αγγλικών, έχει συμβάλει στην απόκτηση πιστοποιήσεων γλωσσομάθειας δεκάδων μαθητών. Κινητήριος επαγγελματικός της στόχος είναι η συνεχής εξέλιξη, γι’ αυτό και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την Ειδική Αγωγή και τη διδασκαλία ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες, παραμένοντας ενημερωμένη στις νέες διδακτικές μεθόδους.
Η επιμονή της να επιτυγχάνει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, την καθιστά πάντα πρόθυμη να βοηθήσει όπου χρειάζεται, ενώ συμβάλλει στη δημιουργία ενός θετικού και χαλαρού κλίματος όταν το απαιτούν οι περιστάσεις. Πιστεύει στη δύναμη της επιβράβευσης και της ομαδικότητας για την επίτευξη κάθε στόχου και στην ομάδα της p-consulting.gr έχει ενταχθεί γεμάτη όρεξη να αξιοποιήσει τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις της, αλλά και να εξελιχθεί μέσω νέων εμπειριών και προκλήσεων.
Η Ρουμπίνη Πανδή, απόφοιτη του τμήματος Φυσικής (ναι, μελέτησε το σύμπαν!) του Πανεπιστημίου Πατρών, αποφάσισε να εξερευνήσει και άλλους κόσμους, όπως αυτόν των Γραφικών Τεχνών και των Πολυμέσων, αποκτώντας ένα μεταπτυχιακό που συνδυάζει τέχνη και τεχνολογία. Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη δημιουργική επικοινωνία, σχεδιάζει έντυπα, συσκευασίες και εκδόσεις με ακρίβεια… φυσικού!
Mε την είσοδό της στην ομάδα της p-consulting, ετοιμάζεται να κατακτήσει και τον πιο… ψηφιακό κόσμο, ανοίγοντας νέους ορίζοντες πέρα από το χαρτί. Και ποιος ξέρει; Ίσως πέρα και από τον γαλαξία!
Ο Γιώργος Ηλιόπουλος είναι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έχει αυτοπεποίθηση στις ικανότητές του να παράγει, προετοιμάζεται για το χειρότερο και θέλει συνεχώς να ενισχύει τις γνώσεις του με καινούργια πράγματα. Η επιστήμη των υπολογιστών τον οδήγησε στη μηχανική μάθηση (υποεπίπεδο της επιστήμης των υπολογιστών), δημιούργησε ένα εργαλείο πρόβλεψης προόδου των μαθητών στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Έκτοτε ασχολήθηκε με τον προγραμματισμό πλατφορμών εκπαίδευσης, καθώς και με ό,τι αφορά το περιβάλλον «πίσω» από την οθόνη του υπολογιστή. Του αρέσουν οι προκλήσεις, είναι αισιόδοξος αλλά και ρεαλιστής σχετικά με πόσο ικανοποιητικό είναι το αποτέλεσμα γι’ αυτό πάντα προσπαθεί για το καλύτερο.
Η Παναγιώτα Τσέτσου είναι απόφοιτη του τμήματος Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Έχει παρακολουθήσει διετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο Digital Humanities του Πανεπιστημίου της Πίζας. Μιλάει τρεις ξένες γλώσσες Αγγλικά, Γερμανικά και Ιταλικά.
Έχοντας διαρκή θέληση για γνώση και μάθηση έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με το digital marketing και την διαχείριση e-shop.
Έχει εργαστεί για τέσσερα χρόνια ως ανεξάρτητος συνεργάτης σε ευρωπαϊκά προγράμματα έρευνας στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος. Έχει πολυετή εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών και στην εκπαίδευση ομάδων στην χρήση της τεχνολογίας. Πάντα αναζητούσε την συνεργασία και την ομαδική δουλειά καθώς πιστεύει ακράδαντα στο ρητό «η ισχύς εν τη ενώσει». Είναι πάντα διαθέσιμη για να βοηθήσει όποιον της το ζητήσει και ανοιχτή για να ακούσει και να σεβαστεί την γνώμη και την άποψη των άλλων. Σέβεται την διαφορετικότητα καθώς πολλές φορές έχει συνεργαστεί με διαφορετικές εθνικότητες. Πορεύεται πάντα με το πιστεύω πως η γνώση είναι δύναμη, γι’αυτό αναζητά την μάθηση και ξεπερνά το comfort zone της αποδεχόμενη προκλήσεις στη δουλειά της και στη καθημερινότητα εν γένει. Με την ένταξη της στην ομάδα της p-consulting ανοίγονται νέοι ορίζοντες , μαθαίνοντας καινούργιες δεξιότητες που θα την βοηθήσουν στην εξέλιξη της.
αν πιστεύεις ότι σου αρέσει η ομάδα μας και αυτό που κάνουμε και ταυτόχρονα έχεις να μας προσφέρεις φρέσκες ιδέες, μη διστάζεις…
Charitini-Maria Skoulidi is an economist, and a holder of 2 University Bachelor’s Degrees, in “Business Management” and “Economics” respectively, with a long experience in project management, acquired through her, more than 16-year long avocation, with a large number of national and international cooperative projects, either as a coordinator or a partner. She has actively participated in the sector of accessible tourism, and in particular in Tourist Business Management, on which she holds a Master’s Degree. She has numerous connections and cooperations with local organizations and businesses, such as Regions, Commercial Chambers, Economic Chambers, as well as Local, National, Tourist, Economic, and Environmental Organizations. She has experience in adult education, counting more than 3.300 hours of experience on mixed and on-line education, mainly regarding SMEs and unemployed people. Having experience on the Management of a large number of projects, she is now a trained evaluator, a developer of on-line educational material, mainly for SMEs, including the management of innovations and rural development, a researcher, and a curriculum designer. Charitini-Maria has a long experience in Management and Consulting, especially with under-development and already existing SMEs, as well as a 15-year long experience in organizations working with disabled people, as a Director in projects co-funded by the European Union and the Greek state, and as a Director of a Center working for the social and vocational integration of disabled people.
Panagiotis holds a Bachelor’s Degree in “Mathematics” from the University of Patras, Greece, and has expertise in developing Information Systems, especially in WEB2.0 applications. He has more than 16 years of experience in innovative entrepreneurship and in Consulting of Information Systems, thus acquiring knowledge on digital Sales, advertisement, and other applications of the modern Business environment, utilizing methods offered by new technologies and computer science. He has expertise in information systems via the online development of applications and Social Media Management. A developer of educational content that relates technology, with entrepreneurship and education. At the same time, he participates in various conferences on the educational needs that are bound to appear in Europe, with the new age of the Mechatronic Revolution, closely co-operating with the Basque Government. He speaks English and Italian fluently, and has good knowledge of Spanish and German. He is the Greek National Representative in EfVET since 2013, a European forum for vocational education and training, counting more than 4.000 members around Europe. Panagiotis holds a Master’s Degree in Business Management (from the Hellenic Open University). With great experience in managing national and transnational projects from South East Europe to Erasmus+ and ESPA, he is as effective as he needs to be. His business and communicational background in managing and guiding neophyte and existing SMEs and unemployed people, ensures the success of their first steps in the business arena. Economical management of co-funded European projects in various sectors, such as the extroversion of SMEs, youth entrepreneurship, and rural development. He is a consultant on a social enterprise, as well as in many training projects.
Alfredo Garmendia holds a bachelor’s degree in Philosophy and Anglo-Germanic Studies. With over 15 years of experience, he has successfully combined his roles as a teacher and tutor for young students from disadvantaged backgrounds with his work as a project manager for EU initiatives, merging two of his greatest passions. For the past 8 years, he has been working full-time as an International Projects Manager. Throughout his career, Alfredo has led diverse initiatives under the Erasmus+ program, covering youth, school education, vocational education and training (VET), adult education, and higher education, as well as other programs such as AMIF. His extensive experience in EU projects has been instrumental in establishing strong networks across Europe and Africa. As a project manager and coordinator, he has overseen notable projects, including SAAM (Supporting Alliance for African Mobility), a pilot VET mobility scheme for Africa. This initiative brought together 19 African partners and 17 European partners, collaborating over four years to develop capacity-building programs in fields such as engineering, agriculture, and hospitality. Alfredo has always paid special attention to individuals with fewer opportunities and is an expert in managing mobility projects for disadvantaged people, ensuring they have access to educational and professional growth opportunities.
Aggelikh Antzoulatou is a Civil Engineer TE, holding a Master’s Degree in Quality Assurance and Technology, from the Hellenic Open University. Her 10-year long experience in composing and inspecting Quality Assurance Systems, has made her competent in recording the specialties of a business, and identifying its possible issues, and after analyzing and evaluating the situation, to offer advice on improving and empowering the business. She is consistent, disciplined, and believes in the term “colleague”, as in deciding together, and her perception of customers, is based on that exact concept. Her goal is to provide top-notch services, high-quality solutions, always focusing on success. Her long experience in project management, public and private, leads her in developing realistic timetables, which constitute the basis for the time management and inspection, for both the physical and economical aspects of a project. Her focus is to combine in harmony the processes, the timetable, and the budget of the project, 3 points which she thinks are the basic management tools in order to successfully meet the goal.
Tasos Konstantakopoulos is a Web Developer, with a Bachelor’s Degree in “Computer Science”, and a Master’s Degree in “Software Engineering”. His expertise in Software Engineering armed him with the skills to analyze, design, implement and maintain any kind of software. He is experienced in Website Development and e-shops, as well as the development of digital educational platforms. In addition, he is equipped with work experience in the field of IT, managing servers, and technical support. Since 2014, he has participated in several national, as well as co-funded European projects in the field of Education and Health. He “speaks” many different languages (of programming), he enjoys getting on with new technologies, and he is certified in Cyber-Security and Linux Systems.
Vasilis Kyriakopoulos is an IT Engineer, with expertise in networks and telecommunications. Currently, he is studying for his Master’s Degree in the “Electrical and Computer Engineering” Department of the University of Patras with expertise in “Technologies of Intelligent Information Systems and Communications”. He carries a long working experience in Administration of Networks, development of android applications, and web design, and he is characterized by his artistic concerns in the field of Graphic Design and Arts. He likes to broaden his horizons in different sectors of IT, and marry his Engineering knowledge with his artistic concerns. His is stubborn when it comes to work, and he is always in a constant pursuit of a solution to any possible problem, as the solution is always “out there”. Born and raised in Basketball courts, he acknowledges the power of the team, and believes that with the spirit of teamwork and co-operation, all goals can be achieved. His transcription to the team of p-consulting.gr, set new goals for him.
Jenny Anastasopoulou is a graduate of the Department of Political Science and Public Administration of the National and Kapodistrian University of Athens and speaks English and French fluently, with basic knowledge of Italian. She began her career as a researcher at ELIAMEP (Hellenic Foundation for European and Foreign Policy) before moving on to Professional Training Centers specializing in National and European Programs. Transitioning into the banking sector, she embarked on a 24-year journey, holding managerial positions for over 15 years and reaching the level of Director, managing clients, businesses, personnel, and commercial outcomes. Taking a turn in her professional life and armed with accumulated experience, professionalism, strong extroversion, and a willingness for new challenges, she joined team of p-consulting as a project manager, strengthening her professional vision. At the core of her philosophy lies a continuous quest for new challenges, combining a sense of professionalism with a desire for constant development and personal evolution.
Efi Skoulidi holds a degree in Business Administration and a master’s degree in Banking. She has worked as an administrative employee in various companies and has 18 years of experience in the banking sector. Her direct interaction with the public has helped her gain extensive experience in customer service and in handling situations that require immediate and effective solutions. Additionally, she has attended numerous seminars and workshops on management and customer relations. Above all, she understands that when we work as a team, all goals are achieved, and all problems are addressed! At p-consulting.gr, she is involved in managing the company’s European projects as an EU Project Manager.
Machrina Dimopoulou (the legend has it, that to this day, nobody has pronounced her name right from the first time), is a graduate from the Department of “Business Administration of Food & Agricultural Enterprises”, part of the Economical Department of the University of Patras, Greece. During her studies and until today, she has attended several seminars and conferences, in order to strengthen her knowledge and skills on various sectors. Before completing her studies, she begun working in administrative support. The next 6 years, wishing to put her studies in practice, found her working in logistics, thus gathering valuable knowledge on today’s businesses. She speaks English and French, but what she enjoys more, is meeting and interacting with, special personalities. Rather soon, her extrovert character is revealed. She enjoys working with different personalities, and she will find something she has in common with all. Her colleagues, call her GOOGLE. Even if she is not aware of something at the moment, she will find a way to give you the right answer, or at least offer you a great alternative. At p-consulting.gr, she initially took on the Business and National Projects Department, developing new business ideas and contributing to the modernization of various companies. Having gained valuable experience and with a continuous desire to learn and grow, she later transitioned to the European Programs Department, where she is now actively involved in the development, implementation, and coordination of the European projects led by p-consulting.gr.
Chara Stassinopoulou is a post-secondary graduate in Translation and Interpretation of the English language, as well as a holder of a T.E.F.L. Certificate (Teaching English as a Foreign Language). She has a long experience in translating texts to and from English, from a wide and multi-dimensional field spectrum, which goes with her long experience in teaching adults and children alike. At the same time, she has acquired professional experience in administrative support of corporate executives and rendering of services. In 2019, she graduated from the “Cultural Heritage Management & New Technologies” Department of the University of Patras, with expertise in “Management of Cultural Resources”, and volunteered at a Non-Profit Organization as a Manager of planning, production & communication of educational events, for the development of skills in Entrepreneurship, focusing on youngsters and women. Chara Stassinopoulou envisions an inclusive, democratic, and culturally pioneering European Union, along with the implementation of the 17 UN Sustainable Development Goals (SDGs), as the only way for the longevity and well-being of the planet. She wholeheartedly believes in “…the history written by companies (teams)…”, and she joined p-consulting.gr with excitement, as part of the team that develops, implements, and coordinates the European projects that the company undertakes.
Christina Kefala is a graduate of the Department of English Language and Literature at the National and Kapodistrian University of Athens. With many years of experience as an English teacher, she has helped dozens of students achieve language proficiency certifications. Her professional driving force is continuous development, which is why she has attended seminars on Special Education and teaching individuals with learning difficulties, staying up-to-date with new teaching methods. Her determination to achieve the best possible results makes her always willing to help wherever needed, while also contributing to the creation of a positive and relaxed atmosphere when circumstances require it. She believes in the power of encouragement and teamwork to achieve any goal. She joined the p-consulting.gr team full of enthusiasm, eager to utilize her existing knowledge and grow through new experiences and challenges.
Roubini Pandi, a Physics graduate (yes, she studied the universe!) from the University of Patras, decided to explore other worlds as well, such as Graphic Arts and Multimedia, earning a master’s degree that combines art and technology. With over 20 years of experience in creative communication, she designs print materials, packaging, and publications with the precision of a physicist!
With her recent addition to the p-consulting team, she is getting ready to conquer the digital world, opening up new horizons beyond paper. And who knows? Even beyond the galaxy!
Giorgos Eliopoulos is a graduate of the “Electrical and Computer Engineering” Department, of the University of Peloponnese. He is confident in his productivity competences; he is ready for the worst case scenario and wishes to constantly expand his scope of knowledge. Computer Science led him to Machine Learning (a sub-level of Computer Science), through which he developed a tool that predicts students’ progress, at the beginning of the school year. Since then, he focused on programming of digital educational platforms, as well as everything that takes place behind the digital scenes. He enjoys a good challenge, he is an optimist, but also a realist on the quality of the result. Thus, he always strives for the best. Oh, right. He is also a Saint.
Panagiota Tsetsou is graduated from Ionian University department of History. She has completed a two-year master degree in Digital Humanities at the University of Pisa. She is speaking three foreign languages English, German and Italian. Her constant desire for knowledge and learning has led her to attend seminars on digital marketing and e-shop management. For four years, she has been an independent collaborator in European research programs at the Diophantus Institute of Computer Technology and Publications. She has extensive experience in customer service and training teams on the use of technology. Cooperation and teamwork have always been her priority because she firmly believes in the saying “many hands make light work”. She is willing to help anyone who asks and is open to listening and respecting the opinions and point of view of others. She respects diversity as she has worked with different nationalities, many times. She always walks with the belief that knowledge is power, that’s why she seeks learning and overcomes her comfort zone by accepting challenges in her work and in everyday life in general. By joining the p-consulting team, she is opening up new horizons and learning new skills that will help her develop.
If you like our team and what we do, and you have fresh ideas to put on the table, hesitate no more…