Μια σειρά από εξειδικευμένα σεμινάρια της σειράς «Hotel Management Masterclasses», θα πραγματοποιηθούν τις προσεχείς εβδομάδες στην Ελλάδα και την Κύπρο. Τα σεμινάρια, τα οποία απευθύνονται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων, θα πραγματοποιηθούν από τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, Σύμβουλο Τουριστικού Μάρκετινγκ και Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών, σε συνεργασία με το Travel Daily News και θα έχουν ως στόχο την εμβάθυνση σε κρίσιμα και επίκαιρα θέματα του ξενοδοχειακού κλάδου.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα των σεμιναρίων είναι το ακόλουθο:
Το Βoutique Hotel Masterclass αποτελεί μια από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης “PHILOXENIA” και θα πραγματοποιηθεί στους χώρους της Helexpo. Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν με πολύ αναλυτικό τρόπο οι ενδεδειγμένες προδιαγραφές ενός boutique hotel υψηλού επιπέδου και θα εξηγηθεί πώς μια ξενοδοχειακή επιχείρηση θα επιτύχει βήμα-βήμα αυτόν το στόχο δημιουργώντας ένα ελκυστικό, ανταγωνιστικό και κερδοφόρο προϊόν. Επίσης θα αναλυθεί η κατάλληλη πολιτική μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση ενός boutique hotel στην αγορά. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν case studies επιτυχημένων boutique hotels.
Το Hotel Strategy Masterclass είναι ένα εξειδικευμένο σεμινάριο που εστιάζει στις μεγάλες και δύσκολες αποφάσεις που καλούνται να λάβουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Έτσι θα εξεταστούν θέματα, όπως λ.χ. η ριζική ανανέωση και αλλαγή στο concept ενός ξενοδοχείου, η αλλαγή πορείας για ξενοδοχεία χωρίς ξεκάθαρη ταυτότητα μέσα από το rebranding και τη δημιουργία νέας ταυτότητας, οι τρόποι αντιμετώπισης της υπερβολικής εξάρτησης ενός ξενοδοχείου από μία μόνο αγορά ή κανάλι, η παραχώρηση του management του ξενοδοχείου σε ειδική εταιρεία διαχείρισης, η ένταξη σε ξενοδοχειακή αλυσίδα, καθώς και η παράδοση της διοίκησης του ξενοδοχείου από τους νυν ιδιοκτήτες στη νεότερη γενιά.
Το Hotel Design Masterclass θα εστιάσει στην αξία της υψηλής αισθητικής των ξενοδοχείων. Θα αναλυθούν όλες οι πτυχές που ορίζουν την αισθητική ενός ξενοδοχείου αλλά και την αξιοποίησή της για την αύξηση των εσόδων όπως λ.χ. η αρχιτεκτονική, το interior design, η φωτογράφιση και το branding, ενώ θα προταθούν οι ενδεδειγμένοι τρόποι μάρκετινγκ για ξενοδοχεία που έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο design. Στο σεμινάριο θα δοθεί μεγάλο βάρος στην αποφυγή των συνηθισμένων σχεδιαστικών λαθών που κατά κόρον γίνονται κατά την ανέγερση νέων ή την ανακαίνιση υφιστάμενων ξενοδοχείων, καθώς αυτά τα λάθη προκαλούν σημαντικά λειτουργικά προβλήματα και στοιχίζει ακριβά η εκ των υστέρων επίλυσή τους.
Στο Hotel Marketing Masterclass θα αναλυθούν σε βάθοσ οι πλέον προηγμένες τεχνικές του μάρκετινγκ και θα εξηγηθεί η διαδικασία του branding στην περίπτωση των ξενοδοχειακών μονάδων. Το σεμινάριο αφορά τόσο τα ξενοδοχεία που θέλουν εν γένει να αυξήσουν τη μέση τιμή δωματίου και κατ’ επέκταση τα έσοδά τους όσο και τις επιχειρήσεις που θέλουν να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις μειώνοντας την εξάρτησή τους από τους Tour Operators και τους OTAs (Booking, Expedia κ.ο.κ.). Με την εφαρμογή των τεχνικών του επιτυχημένου Marketing, μπορούν οι επιχειρήσεις να κάνουν rebranding και να επιτύχουν μεγαλύτερα έσοδα και παράλληλα μεγαλύτερη αυτονομία.
Τα σεμινάρια θα έχουν ως στόχο την εμβάθυνση σε κρίσιμα ζητήματα του σύγχρονου ξενοδοχειακού κλάδου, μην τα χάσετε!