Σεμινάρια: TripAdvisor, ξενοδοχειακό μάρκετινγκ και boutique hotels

Τρία ολοήμερα σεμινάρια της σειράς “Hotel Management Masterclasses”, ειδικά για ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων συνδιοργανώνει η Travel Media Applications, εκδότρια εταιρεία του TravelDailyNews, και ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας το τριήμερο 24-26 Οκτωβρίου 2016 στην Αθήνα.

Το πρώτο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor” (Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου) εστιάζει στους πρακτικούς τρόπους βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρονται σε καθένα από τα τμήματα ενός ξενοδοχείου. Τα ζητήματα ποιότητας αναλύονται με μεγάλη λεπτομέρεια, παρουσιάζονται βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα παρουσιαστεί μία δοκιμασμένη μέθοδος για να εξασφαλιστούν περισσότερες θετικές κριτικές και να βελτιωθεί η βαθμολογία ενός ξενοδοχείου στο TripAdvisor.

Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφή, πατήστε εδώ

Το δεύτερο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Marketing Masterclass: Σχεδιασμός μάρκετινγκ για ξενοδοχεία και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων” (Τρίτη, 25 Οκτωβρίου) περιλαμβάνει μια πρακτική και ολοκληρωμένη παρουσίαση των επιμέρους εργαλείων online και offline marketing και του τρόπου που αυτά μπορούν να εφαρμοστούν αποτελεσματικά σε ένα ξενοδοχείο. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού προγράμματος για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση καθώς και στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων και των τιμών. Οι μετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να συζητηθεί στο σεμινάριο η περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφή, πατήστε εδώ

Το τρίτο σεμινάριο φέρει τον τίτλο “The Boutique Hotel Masterclass: Μετατρέποντας το ξενοδοχείο σας σε ένα κερδοφόρο boutique hotel” (Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου). Με πολύ αναλυτικό τρόπο θα παρουσιαστούν οι ενδεδειγμένες προδιαγραφές ενός υψηλού επιπέδου boutique hotel και θα εξηγηθεί πώς βήμα-βήμα θα επιτύχει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση αυτόν το στόχο δημιουργώντας ένα ελκυστικό, ανταγωνιστικό και κερδοφόρο προϊόν. Επίσης θα αναλυθεί η κατάλληλη πολιτική μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση ενός boutique hotel στην αγορά. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν case studies επιτυχημένων boutique hotels, ενώ θα δοθεί στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να αναλυθεί η περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφή, πατήστε εδώ

Πηγή: http://traveldailynews.gr/