Λιθουανία

2024-1-LT01-KA220-SCH-000257029
2024-2027
ACCESS
«Αντιμετώπιση της κρίσιμης έλλειψης λογοθεραπευτή στα σχολεία»
Το ACCESS είναι ένα έργο χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα Erasmus+, διάρκειας 30 μηνών, που υλοποιείται από 7 φορείς που προέρχονται από Λιθουανία, Ελλάδα, Ρουμανία, Ιταλία και Ισπανία.
Στοχεύει στη διάγνωση και αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών, στα πλαίσια του γενικού δημοτικού σχολείου. Η έγκαιρη διάγνωση είναι κρίσιμη, ειδικά για παιδιά ηλικίας 6-10 ετών, καθώς η έγκαιρη παρέμβαση μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική και να μειώσει την ανάγκη για εξειδικευμένη υποστήριξη.
Σκοπός του έργου ACCESS είναι να ενδυναμώσει τους δασκάλους με γνώσεις και εργαλεία και να στηρίξει τους γονείς με κατάλληλο υλικό, ώστε να προωθήσει τη συμπεριληπτική εκπαίδευση για παιδιά ηλικίας 6-10 ετών, που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες.
Οι κύριοι στόχοι του έργου συνοψίζονται ως εξής:
- Ενδυνάμωση των δασκάλων με γνώσεις και εργαλεία για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση αναδυόμενων μαθησιακών δυσκολιών.
- Παροχή υποστήριξης και πόρων στους δασκάλους ώστε να τους βοηθήσει να εντοπίζουν αποτελεσματικά τις αναδυόμενες μαθησιακές δυσκολίες και να τις διαχειρίζονται αποτελεσματικά στις κανονικές τάξεις.
- Προσφορά στους γονείς ενημερωτικού υλικού και πρακτικών συμβουλών για να υποστηρίξουν ενεργά τη μάθηση των παιδιών τους στο σπίτι
άμεσα
- Δάσκαλοι
- Μαθητές ηλικίας 6-10 ετών
- Γονείς
έμμεσα
- Επαγγελματίες ειδικής αγωγής
- Διευθυντές σχολείων
- Δημόσιες αρχές
Τα παραδοτέα του έργου ACCESS είναι τα παρακάτω: