στοιχεία

Finland

VRCARE 2

2024-1-FI01-KA220-VET- 000249151

2024-2027

σύνοψη

VRCARE

Εκσυγχρονισμός της Παιδαγωγικής της Υγείας με την Εικονική Πραγματικότητα για Αλληλεπίδραση, Ηθική, Ενεργοποίηση, και Αισθητηριακή Εκπαίδευση.

Το VRCARE είναι ένα έργο χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα Erasmus + διάρκειας 35 μηνών, που υλοποιείται από 8 φορείς προερχόμενους από Φιλανδία, Ελλάδα, Κύπρο, Ισπανία, Ιρλανδία, Δανία και Ηνωμένο Βασίλειο.


Το έργο θα αλλάξει την παλιομοδίτικη παιδαγωγική της κοινωνικής και υγειονομικής εκπαίδευσης που επικεντρώνεται στα παιδιά και τους ηλικιωμένους, εισάγοντας την εικονική πραγματικότητα ως τρόπο διδασκαλίας εννοιών όπως η αλληλεπίδραση και η ηθική.

στόχοι
  • Εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης: Ενσωμάτωση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (VR) στην εκπαίδευση στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης για την παροχή καθηλωτικών, ρεαλιστικών μαθησιακών εμπειριών.
  • Βελτίωση της ποιότητας της φροντίδας: Βελτίωση της ποιότητας της φροντίδας που παρέχεται σε ηλικιωμένους και παιδιά με τη χρήση σεναρίων VR για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
  • Προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού: Ενθάρρυνση υιοθέτησης ψηφιακών εργαλείων στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (ΕΕΚ) και στους τομείς της υγειονομικής περίθαλψης (φροντίδα ηλικιωμένων και παιδιών).
  • Προώθηση της συνεργασίας: Ενίσχυση των συνεργασιών μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και παρόχων φροντίδας για τη δημιουργία σχετικού και πρακτικού εκπαιδευτικού υλικού.
  • Υποστήριξη της ολιστικής μάθησης: Ανάπτυξη ολοκληρωμένων περιβαλλόντων μάθησης που αντιμετωπίζουν ηθικά διλήμματα, δεξιότητες αλληλεπίδρασης και αισθητηριακή εκπαίδευση μέσω εικονικής πραγματικότητας.• Βελτίωση της ποιότητας της φροντίδας: Βελτίωση της ποιότητας της φροντίδας που παρέχεται σε ηλικιωμένους και παιδιά με τη χρήση σεναρίων VR για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
ωφελούμενοι
  • Φοιτητές Υγειονομικής Περίθαλψης: Ρεαλιστικές και καθηλωτικές μαθησιακές εμπειρίες, καλύτερη κατανόηση των ηθικών διλημμάτων, βελτίωση των δεξιοτήτων αλληλεπίδρασης, προετοιμασία για σενάρια του πραγματικού κόσμου.
  • Καθηγητές Υγειονομικής Περίθαλψης: Νέα εργαλεία και μεθοδολογίες διδασκαλίας, που την καθιστούν σύγχρονη και διασκεδαστική, συνδυάζοντας το εκπαιδευτικό περιεχόμενο με τις πρακτικές γνώσεις.
  • Φροντιστές σε κέντρα φροντίδας ηλικιωμένων και παιδιών: Βελτίωση της ποιότητας της περίθαλψης μέσω ελκυστικών εργαλείων και σεναρίων εικονικής πραγματικότητας για ενεργητική και αισθητηριακή εκπαίδευση.
  • Ηλικιωμένοι και παιδιά σε κέντρα φροντίδας: Βελτίωση της ευημερίας μέσω ενεργητικών και ελκυστικών δραστηριοτήτων Εικονικής Πραγματικότητας, πρόληψη της ιδρυματοποίησης και καλύτερη ποιότητα ζωής.
  • Εκπαιδευτικά κέντρα και ιδρύματα: Πρόσβαση σε καινοτόμα διδακτικά εργαλεία και μεθοδολογίες που αναπτύχθηκαν μέσω του έργου. Προσέλκυση περισσότερων φοιτητών και βελτίωση της συνολικής ποιότητας της εκπαίδευσης.
  • Τομέας υγειονομικής περίθαλψης: Παροχή βοήθειας προκειμένου να γίνει ο τομέας πιο ελκυστικός για τους δυνητικούς εργαζόμενους και να αντιμετωπιστούν οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού.
παραδοτέα

Τα παραδοτέα του έργου VRCARE είναι τα παρακάτω:

υλικό

φυλλάδιο

αφίσα

1ο ενημερωτικό δελτίο

άλλα έργα
Κύλιση στην κορυφή